I AM HOME BABES

Hemkommen från en underbar vecka i Spanien med ett härligt tokgäng! Men har naturligt haft hemlängtan, rätt mycket också faktiskt.. Till familjen, vänner och min älskade säääääng!!! Men som sagt det var en underbar vecka, vi haft haft ungefär 32 grader varje dag och legat vid havet hela dagarna och jobbat på brännan. Och på kvällarna har vi gått ut och roat oss. Jag, Alice, Bea och Marika var på disco och det var awsome! Eller i alla fall den andra gången. Sen har vi kollat i lite affärer och det blev självklart lite mer att ta med sig hem. Till mig själv har jag köpt ringar, halsband, klocka och en kjol. Sen handlade jag med en varsin sak till familjen + presenter till Matilda som fyllde år två dagar innan vi drog. Så det ska hon nog få i helgen! Några bilder har jag tyvärr inte tagit, hade inte med någon kamera, men Alice, Bea och Marika hade det så kan nog ta någon bild av dom.
Och nu är man tillbaka till verkligenheten igen.. Massa skola, plugg och träningar. Samtidigt som det är så frukansvärt att komma tillbaka till en del saker så är det bra härligt också, hehe.
Nu i helgen blir det troligtvis att gå ut med brudarna eftersom det är marken här. Men det får vi se hur det blir med det.. Nu ska jag i alla fall äta lite innan jag ska plugga, och ikväll är det träning också, LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0