I WILL LEAD YOU HOME

Sitter just nu och äter vaniljyoghurt och flingor och lyssnar på lite musik och är grymt sugen på att träna NU!! Idag ska jag i alla fall plugga på det sista som ska vara klart och intjatat i huvudet tills imorgon. Har två läxor och ett prov imorgon... Hur ska detta gå? Hoppas på det bästa i alla fall! Skulle egentligen ha gjort fysik provet från förra veckan idag men då fick jag flytta det till nästa vecka istället.. ujujuj. Jaja, då har jag ju mer tid att plugga till det som jag typ inte fattar ett piss av.. Och det passar mycket bättre nästa vecka för då har vi inga prov och typ bara två läxor eller något. Nu ska jag börja plugga så jag kan det mesta innan träningen ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0