LIVET BESTÅR AV ÖGONBLICK

Gokväll! Idag har jag haft saker att göra ända sen jag kom hem från skolan. Först när jag var påväg hem från skolan så kom mormor ifatt mig på cykel, hon bjöd på fika så blev ett stopp hos henne innan jag gick hem. Väldigt trevligt! Och när jag kom hem så ville mamma ha med mig till knuthöjdsmossen, så blev med dit och gick runt där, åkte och handlade direkt efter. Ikväll blev det pitabröd med kycklingröra i, super gott. Och resten av kvällen har jag städat mitt rum, riktigt ordentligt, underbart skönt att ha det riktigt städat! Har plockat ur mitt röda stora skåp som morfar ska lacka om till vitt, plus att han ska lacka om min korjstol så den blir mer vit. Jaja, har precis duschat och sitter nu framför tv:n med mamma sovandes i den andra soffan, såå söt! Det är någon engelsk film på tv, vet inte riktigt vad det är. Men verkar rätt bra i alla fall.
Dröjer inte förrens det är sovdags nu, ska upp vid sju halv åtta imorgon för att hjälpa till på öppet hus för innebandyn, så vi drar in lite money. Ska stå nere vi ovako från halv nio till två.. Inte direkt kul, men vill ju hjälpa till så mycket jag kan. Plus att jag blev tvingad av min mamma att hjälpa till imorgon, för det är hon som har fixat det här, haha. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen en stund innan jag ska sova. Hoppas ni har/har haft en bra fredagkväll babes! Nattiii puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0