OVER AND OVER AGAIN

Blev ingen match igår, den blev inställd för Sala drog sig ur serien i fredags.. Smått irriterande! Nu dröjer det två veckor till innan vi får spela match.. Så  igår var jag, Alice och mamma till Grythyttan och kollade på sista fotbollsmatchen GIF:s herrlag hade, de vann stort. Så det var kul! När vi kom hem från Grythyttan så hämtade Alices pappa oss. När vi kom dit så var vi ut så jag fick rida en tur på Wischer, försökte även trava igår, grymt läskigt var det. Men fixade det en liten bit i alla fall! Senare drog vi till Hällefors, hem till Fredrik där det var hockey-lördag med massa trevligt folk! Blev tidig hemgång, och det var riktigt skönt faktiskt. Både jag och Alice var brutalt trötta! När vi kom hem så satte vi på Eva och Adam, så skönt att somna när tv:n är på. Alice somnade såklart först av oss och vaknade först också, som vanligt hehe.


När jag vaknade så slog vi på Eva och Adam igen, och kollade vidare. Senare kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem till familjen Höök. Jag var barnvakt åt minstingen, världens goaste unge och pappa hjälpte pappa Höök i garaget. Resten av familjen var på simtävling. Och nu är jag äntligen hemma och är så sjuuukt jävla trött.. Vill bara sova, men då kommer jag inte kunna sova inatt, så det blir det inget med! Ska i alla fall snart gå och duscha sen hoppa i myskläder och mysa ner mig i soffan till en bra film. Japp, det är vad jag ska göra nu! Hoppas ni har haft en bra helg, för det har jag haft! pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0