BÄTTRE EN UPPRIKTIG FIENDE ÄN EN FALSK VÄN

Dålig uppdatering de senaste dagarna. Men har tyvär inte haft tid, har haft massa i skolan och träningar. Men nu är det äntligen helg!!! Den här veckan som har varit har jag inte något att berätta om direkt, igår var jag på innebandymatch när a-laget spelade och vann såklart. Grymt grymma killar det där!
Idag ska jag i alla fall hitta på något skoj med Alice, som jag inte gjort sen vi kom hem från Spanien, typ en månad sen, eller ah i alla fall tre veckor sen.. Vi ska troligtvis ner och kolla på hockeymatchen vid klockan sju ikväll. Sen vet jag inte vad vi ska göra mer. Vi får väl se vad det blir. Hon ska troligtsvis sova här inatt också, så brutaaaaalt mysigt!
Just nu sitter jag i alla fall i sängen med en handduk på huvudet, försöker hitta bra musik som jag kan skicka till Rebecca som ska göra en kalasbra skiva till våran seristart, första matchen hemma mot Sala 12.30. Så ikväll blir det inte alls att vara uppe sent, måste vara pigg till matchen imorgon, så jag kan ge allt jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0