KÄRLEK ÄR GRATIS

Hejsvejs! Just nu sitter jag ute i tv-soffan och har precis gjort klart de flesta läxorna för den här veckan som vi har fått. Den här veckan är det inge prov och inte så mycket läxor verkar det som, riktigt skönt. Och imorgon ska vi till Örebro med skolan på gymnasiemässa så vi får veta mer om de linjer vi är intresserade av, dir vidlunch och slutar runt fyra. Och när vi har slutat så drar jag och brudarna vidare till stan och stannar kvar där ett tag, shoppar och myser lite på något fik, hihi. Sen ska vi möta upp några härliga killar också! Känns som att morgondagen kommer blir super duper bra!! Så imorgon blir det en heldag i Örebro kan man säga, love it! Nu ska jag ta mig ett varmt bad med med tända ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0