VI LÄR OSS AV VÅRA MISSTAG OCH BRISTER

Dålig uppdatering nu igen. Men det är bara för jag inte har haft tid att blogga, har varit upptagen ända sen ag kom hem från Spaninen. I torsdags när jag kom till skolan fick jag reda på att vi skulle ha prov på fredagen. Men pratade med läraren och fick flytta på provet till den här veckan istället, väldigt skönt. Men har även so prov den här vecka, plus en massa läxor och sånt som jag måste komma ifatt med... Inte direkt så roligt, men så är det när man tar ledigt i en vecka för att bara ha det underbart!
Nu i helgen har det varit marknad här så har varit nere på den fredag kväll och lördag förmiddag. Fredagen blev inte direkt så bra... Usch. Lördagen gick jag runt med Alice och kollade i stånden. För mig blev det handlat en väska, en svart axelväska med döskallar på, skitsnygg! Igår kväll satt jag hemma och pluggade, men la mig väldigt tidigt, var helt slut.
Vaknade tidigt imorse och frågade mamma när hon och farmor skulle dra till Örebro och handla, och jag hann som tur va att göra mig i ordning och bli med. Vi gick på ikea i två timmar ungefär, sen vidare till skopunkten. Det blev handlat på båda ställena och är nöjd med dagen. Jag lägger nog ut bilder lite senare på vad jag handlade. Nu ska jag fortsätta plugga. P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0