2012

Happ då var det 2012. Hoppas på att det nya året blir bättre än hur det började.. Hur som helst så hann jag inte uppdatera något innan jag drog ut med bönorna. Sorry! Men hade lite ont om tid. Kvällen började med att jag, mamma, lillebror, Linus, mormor och morfar åt middag tillsammans, tre rätters - super gott!! Mellan de tre rätterna sprang jag upp och fixade mig med Matilda och Nicole, så jag skulle vara klar tills vi skulle dra hem till Emma. Vi var hemma hos henne en stund innan vi drog till någon fest som började bra men som senare spårade ur totalt.. HERREGUD! Man kan säga att alla sorters känslor var inblande inatt när det spårade. Så det blev som sagt ingen vidare start på året. Men det får vi se till att resten av året blir såklart! Man måste tänka positivt, i alla fall försöka.
Inatt har jag verkligen sovit SKITDÅLIGT.. har bara haft massa tankar och funderingar i huvudet hela natten + att jag frös hur mycket som helst, usch vad kallt det är ute nu!! Och snö har det kommit ockå, snön som vi ville ha på julafton kom lite försent... Men ah, that's life!! När jag hade vaknat tog jag mig en dusch, åt lite frukost och gjorde mig i ordning, sen åkte jag ner till Jonte, storebror och Viktor och pratade lite. Nu sitter jag hemma i soffan och kollar på film med mamma och Linus. Grymt skönt att bara ta det lugnt och inte göra någonting alls en sån här dag. Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen och mysa. pussssss

Bild från julafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0