LIVE TOMORROW

HAR GRYMT TRÅKIGT SÅ FYLLER I EN SÅN HÄR BARA FÖR ATT..

Hur har ditt 2011 varit?

Både bra och dåligt. 

Blev du kär i år?
Ja, eller jag var redan kär när året började.

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Sparat mer pengar, lyssnat på mina vänner mer. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Att jag inte hade ätit så mycket gottigottgott OCH att jag inte hade varit så blind.. 

Vem har du umgåtts med mest?
Alice. 

Bästa minnet från 2011?
Har många bra minnen!! 


Är det något du saknade under 2011 som du vill ha år 2012?
Inte som jag kan komma på nu. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har inte hunnit känna efter riktigt.


Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Det var en hel del partaj, men det blev även lugna hemmakvällar ibland.


Vem/Vilka saknade du?


Största misstaget?
Att jag slösade min tid på vissa saker och att kärleken gjorde mig blind. 

Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Jag hoppas det i alla fall!


Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Mina vänner och min familj, dom är guld värda!!


Har du några löften inför år 2012?
Nono.


Har du haft ett förhållande under 2011?
Nej.


Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Olika, det hängde på vilket humör jag var på, haha. Konstigt nog.


Vars reste du nånstans?
Spanien, Stockholm och Motala.


Vad ser du mest framemot med år 2012?
Sommarn och alla härliga resor och sånt med familj och vänner.

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det gjorde jag. Men det kan ej skrivas här. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej. 

Vilka länder besökte du?
Spanien och Sverige, ho ho. 

Bästa köpet?
Inte en aning, kanske alla kläder. Det är ungefär sånt jag lägger alla mina pengar på.. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Som jag skrev ovanför så var det nog på kläder och allt sånt. 

Favoritprogram på TV?
Hade inget speciellt favoritprogram. Kollade mest på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0