WHEN MY BLOOD RUNS WARM WITH THE WARM RED WINE, I MISSED THE THAT I LEFT BEHIND

Har inte alls gjort något som jag hade tänkt mig idag. Istället för att städa mitt rum och allt det där så åkte jag till Grythyttan för att ha en mysig och lugn eftermiddag med tösen. Vi började med att ladda ner lite filmer, sen gick vi till ica och handlade morötter, gurka, dipp, melon och dricka. När vi kom tillbaka hem gjorde vi iordning allt sen var det bara att lägga sig bekvämt i sängen och slå på filmen. Den första filmen fick bli Sleepover och den andra blev Sydney White, inga nya filmer. Men de var faktiskt riktigt bra!! Har blivit mycket skratt och tok nu ikväll och det är så underbart att man verkligen kan släppa loss och vara sig själv tillsammans med min älskade tös Matilda. Massa kärlek till dig!! Och till dina supergoda cupcakes!

image description

image description

image description

Ska snart åka hem. Då MÅSTE jag bädda rent och i alla fall plocka iordning i mitt rum.. Usch vad stökigt det är nu alltså.. Dock ser det ut som ett äkta tjejrum, hoho. Ska väl även försöka ta tag i läsandet om jag inte är alldeles för trött. Hoppas ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0