WE ARE STANGERS

Redan imorse direkt efter jag hade bloggat så ändrades mina planer. Istället för att städa mitt rum, läsa i boken och allt vad jag nu skulle göra så åkte jag med Linus och hämtade hem en av folkracebilarna. Nu ska det igång att skruvas igen. Och nu ska jag lära mig också! Man kan ju inte hålla på med en sport som man inte kan krångla och fixa med när något går sönder. Su nu jäklar! När vi kom hem från Skarped där vi hade varit och hämtat bilen men även fiakt inne hos Beda och B-O så landade jag inne på storebrors säng framför tv:n och tog mig en lugn stund tills det var dags att duscha och fixa till sig innan det var bio dags. Det var ju Stig Helmer Story som jag och Matilda var på. Och jag kan ju säga att jag hade alldeles för höga förväntningar om den.. Den var inte alls lika bra och rolig som jag todde att den skulle vara. Efter bion tog ja och Matilda en promenad och pratade lite. Riktigt skönt att kunna prata och få ur sig lite tankar. Kom hem runt 22.00 och nu sitter jag nere i tvrummet och kollar på tv, lyssnar på musik och kollar runt lite på internet. Men ska nog snart gå upp och lägga mig. Är trött. Godnatt!!
Och imorgon på förmiddagen kommer Alice hit för en liten pratstund så lär ju vakna och komma upp i tid imorgon, så jag inte ligger och sover när hon kommer. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0